FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Få svar på dine spørgsmål her

Ved en serviceaftale er dine service dækket, så som olie, filtre og tandrem. Ved en service- og reparationsaftale er der også dækket bremser, motor, turbo, gearkasse osv. Du kan på nedenstående link se hvad der er med i de forskellige aftaler.

Se Serviceaftale og Service- og Reparationsaftale

Nej, det kan du desværre ikke. DriveClever benytter sig af de frie værksteder, som alle er uddannede mekanikere og som kontinuerligt deltager i efteruddannelser, indenfor blandt andet el-biler, autoteknikker, specialiserede områder etc.

Vi benytter os af OEM dele. Dette betyder at det er den samme del, samme kvalitet, som de benytter på mærkeværkstederne, men delene er uden mærke logo. Vores produkter hedder fx Brembo, Fram, Hella, Philips, Bosch, Denso, Lemförder, Pilkington, Sachs etc.

Nej, din garanti bortfalder ikke, ved at benytte DriveClever. DriveClever sørger for at følge bilfabrikkens anvisninger og derfor fastholdes din garanti.

Ja, vi sætter et gyldigt stempel i din servicebog, enten fysisk eller digitalt.

Når din bil skal på værksted skal du kontakte DriveClever på telefon 77898989 eller via mail info@driveclever.dk så finder vi en værkstedstid, som passer dig.

Skulle der ske en ændring i dit kørselsbehov, så er det vigtigt at du kontakter DriveClever Kundecenter på 77898989, så vi kan finde ud af om dette har betydning for din aftale.

Ja, det er muligt at tilkøbe sig ekstra ydelser til sin aftale. For at høre mere om dette kan du kontakte DriveClever Kundecenter på  77898989

Hvis du får nyt betalingskort skal du kontakte DriveClever Kundecenter enten via telefon 77898989 eller via mail info@driveclever.dk. Herefter vil vi sende dig et nyt betalingslink, hvor du kan opdatere dine oplysninger.

Du er bundet i aftalen i 6 måneder, og herefter har du mulighed for at opsige aftalen med en måneds varsel.