Vidste du?
Hos DriveClever beholder du altid din fabriksgaranti
Hos DriveClever kan du få repareret og serviceret din bil inden for garantiperioden og samtidig bevare nyvognsgarantien på bilen.
Tilbudet gælder alle biler
Tilbud på Serviceaftale
Uanset om det er en ny eller brugt personbil eller varebil, så tilbyder DriveClever 2 typer af aftaler. Du kan vælge imellem en Serviceaftale eller en Service- og Reparationsaftale.
OBS! Service- og reparationsaftaler kan kun købes hvis din bil har kørt under 100.000 kilometer og under 4 år gammel, ved indgåelse af aftalen
Kontakt DriveClever for at høre nærmere om mulighederne for netop dit køretøj.
Ved en serviceaftale er dine service dækket, så som olie, filtre og tandrem. Ved en service- og reparationsaftale er der også dækket bremser, motor, turbo, gearkasse osv. Du kan på nedenstående link se hvad der er med i de forskellige aftaler.
Se Serviceaftale, Serviceaftale med bremser og Service- og Reparationsaftale
Nej, det kan du desværre ikke. DriveClever benytter sig af de frie værksteder, som alle er uddannede mekanikere og som kontinuerligt deltager i efteruddannelser, indenfor blandt andet el-biler, autoteknikker, specialiserede områder etc.
Vi benytter os af OEM dele. Dette betyder at det er den samme del, samme kvalitet, som de benytter på mærkeværkstederne, men delene er uden mærke logo. Vores produkter hedder fx Brembo, Fram, Hella, Philips, Bosch, Denso, Lemförder, Pilkington, Sachs etc.
Nej, din garanti bortfalder ikke, ved at benytte DriveClever. DriveClever sørger for at følge bilfabrikkens anvisninger og derfor fastholdes din garanti.
Ja, vi sætter et gyldigt stempel i din servicebog, enten fysisk eller digitalt.
Når din bil skal på værksted skal du kontakte DriveClever på telefon 77898989 eller via mail info@driveclever.dk så finder vi en værkstedstid, som passer dig.
Skulle der ske en ændring i dit kørselsbehov, så er det vigtigt at du kontakter DriveClever Kundecenter på 77898989, så vi kan finde ud af om dette har betydning for din aftale.
Ja, det er muligt at tilkøbe sig ekstra ydelser til sin aftale. For at høre mere om dette kan du kontakte DriveClever Kundecenter på 77898989
Hvis du får nyt betalingskort skal du kontakte DriveClever Kundecenter enten via telefon 77898989 eller via mail info@driveclever.dk. Herefter vil vi sende dig et nyt betalingslink, hvor du kan opdatere dine oplysninger.
Du er bundet i aftalen i 6 måneder, og herefter har du mulighed for at opsige aftalen med en måneds varsel.
Landsdækkende lokal service
Vi er både hos dit lokale værksted og i resten af landet, hvis uheldet skulle være ude.
